Hatar sjukhus

Den här bloggen har blvit en klagovägg.. haha
Jag skriver bara om dåliga saker som händer mej.. Men jag har mycket otur just nu (eller som jag alltid har) hehe.


Men idag var ja på danderyd för att få svaren ifrån en magnetrönken ja gjorde för 1,5 vecka sen typ. Jag hade bokat en tid 11.10 och redan när ja kom dit så sa dom att d va 6st före mej och att det skulle ta en halvtimme ungefär. Okej tänkte jag eftesom jag hade god tid på mej innan skolan börjar. När klockan blev 12 så kom en sköterska in i väntrummet och berättade att doktorn (den som skulle säja vad det var för fel) hade gått på lunch och skulle komma tillbaka kl 12:45. Blir inte man lack lr?? har redan suttit i 1 timme å väntat å nu ska man vänta ännu längre....

Fick sedan komma in vid 13.15 (väntat i 2 timmar) och då berättade han att jag hade en främre korsbandsskada, en miniskskada och en ledbandskada (som ja redan visste) i knät. Kul lixom.. Kommer å vara borta igen typ 1,5 år innan jag får börja träna handboll igen :(

FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0