Varför jag?

November förra året skadade jag mitt främre korsband i vänster knä. Jag oppererade det i februari och började träna igen i augusti. Sen dess så har jag tränat och nu efter jul har jag börjat spela matcher, riktigt skönt (:

Men igår på B-lagsmatchen så tog det rolika slut, då jag skulle stega förbi en försvarare och vred till hela höger knä. ( Varför jag? ) Mamma och jag åkte till akuten på danderyd och en ortoped kände på mitt knä + att ja fick skelettrönka knät. Ortopedens bedömning ut av det hon kände så har jag typ dragit på mej två skador i knät. En ledbansskada och kanske en korsbandsskada. Men jag får veta det när jag har gjort en magnetrönken. Tills dess ska jag få ett knäskydd med metallskenor i för att det ska stabilisera knät så att jag slipper kryckor. Knäskyddet ska jag dessutom ha i 6 veckor, därför att ledband läker sig självt. Ifrån danderyd kom jag inte hem förens kl 4 på natten (satt där i 6 timmar)

Varför måste jag ha sådan otur?
Vill mitt liv att jag inte ska få spela handboll längre?


Kommentarer
Postat av: iiiddaaa schtekis .(;

fan vilken otur helt enkelt... :S <3

2009-02-15 @ 18:43:32
Postat av: Isabel

det hände för min syrra några år sedan, stackars dig

2009-02-18 @ 17:48:29
URL: http://vieiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0